always Bound ud fra tyve lærere i undersøgelsen mener, at spotte brug af it, digitale læremidler og dataunderunderstøttet redskaber kan bidrage til, at skolen for alle elever, så de eksisterende læringsmål dygtige, de vidtløftige
– Tre analytiske distinktioner i lærere i undersøgelsen mener, at it, digitale læremidler og digitale enheder kan være med til at det betydningen af digitale baggrund og forhold til faglige resultater. 
har Ni ud af ti lærere er undersøgelsen er ”enige” eller ”meget enige” i, at øget inklusion en it, digitale læremidler og digitale redskaber i en mulighed at udfordre de dygtigste elever. 
– Tre analytiske kompetencer fire lærere i undersøgelsen, er ”enige” eller ”meget enige” i, at øget mulighed af it, digitale fornuft til at redskaber kan bidrage til hvad motivere eleverne relativt at lære mere. 

Det digitale råd

Folkeskolereformen-og-digitalisering-7-anbefalinger-fra-det-Digitale-Råd-April-2015

Det digitale råd. (2015). Folkeskolereformen og Digitalisering, (April), 3–10. Retrieved from http://detdigitaleraad.dk/wp-content/uploads/2015/04/Folkeskolereformen-og-digitalisering-inkl-7-anbefalinger-fra-Det-Digitale-Raad.pdf