I en zippet mappe, til download, 36.5 mb
- ITU: Sammen, hver for sig: universitets-studerendes læringsstrategier under COVID19-nedlukningen
- CBS: Survey of educators’ and students’ experiences during the COVID-19 lockdown
- RUC, AAU, AU, PHA, DMJX, SDU, UCL, UCN og VIA: Erfaringer og oplevelser med online undervisning på 9 videregående ud-dannelsesinstitutioner i foråret 2020
- DPU: Nødundervisning under corona-krisen – et elev- og forældreperspektiv. Samlet data-rapport
- Danske professionshøjskoler: Onlineundervisning under coronakrisen –
kvalitativ interviewundersøgelse af den digitale omlægning af undervisningen på erhvervsuddannelserne under coronakrisen i foråret 2020 - Aarhus Universitet: Undersøgelse af online undervisning og eksamen forår 2020
- Erhvervsakademi Aarhus: Vi ses på skærmen – en undersøgelse af studerendes perspektiver på online undervisning
- EVA: Studerendes oplevelse af online undervisning på første semester
- DEA, Evidencenter, Det Nationale Center for E-læring: Fjernundervisningstemperatur
- DEA, Evidencenter, Det Nationale Center for E-læring:
Virtuel undervisning på ungdomsuddannelserne i en coronatid - Uddannelses- og forskningsstyrelsen (del 1 ):
– Næsten halvdelen af alle studerende føler sig ensomme - Uddannelses- og forskningsstyrelsen (del 2):
– Corona-situationen påvirker studerendes trivsel - EVA: Grundskolers erfaringer med nødundervisning under covid-19-pandemien
Relateret: hvilke belæg giver Corona-evalueringer for brug af digitale læremidler? (engelsk)
Leave a Reply